Sunday 16 November 2014

City of Ember: Fitxa Tècnica i Tràiler

Fitxa Tècnica:

Año: 2008
Duracion; 95 min
Director: Gir Kenan
Musica: Andrew Lokington
Fotografia: Xavier Perez Grobet 
Genero: Aventuras,Fantastico steampunk
Pais: Estados Unidos

D. Rubio

Sinopsi:

En una ombrívola ciutat i estranya ciutat, l'única llum existent prové de l'enllumenat dels carrers. Quan l'energia comença a escassejar, dos joves, que busquen una solució per evitar el desastre , descobreixen antics misteris.

Umar

En veure el tràiler:

És una pel·lícula molt fantàstica per què ha de sobreviure en un lloc molt estrany i volen fugir però no saben com podran fer-ho.

Ana F.

He vist com treballadors es sorprenen quan veuen la llum i intenten buscar d'on ve aquesta llum.

Aina

És una ciutat subterrània que mai ha vist la llum del sol i comença a haver problemes amb la llum. Aquesta peli la vaig veure fa temps i es molt interesant.

María

M'ha semblat molt intrigant perquè no sé si ho aconseguiran o no. Jo crec que la pel·lícula m'agradarà perquè es sobre misteris i de desxifrar coses i a mi això m'agrada.

Luís

El tràiler fa veure que d'aquí 200 anys l'energía i les ciutats desapareixeran.

Fuseni

La ciutat s'ha quedat sense llum i la raça humana ha de sobreviure i uns joves intentaran esbrinar misteris i escapar. Jo crec que al final trobaran el secret de per què s'ha anat la llum. 

Umar


Sembla una pel·lícula d'acció i que tenen que escapar perquè s'estan quedant sense llum.

Alejandra

Per el que he vist en el trailer m'ha agradat , crec que aquesta pel·lícula no serà aburrida, que sera interessant.

Lucía

Al final el noi té proves de que hi ha una sortida.

Jordi

Dintre de 200 anys l'energia s'acabarà i les ciutats desaparaixeren. El que conclou que hem d'utilitzar l'energia bé perquè sinó desapareixarem del món

Darío












No comments:

Post a Comment