Monday 19 January 2015

El diari vermell de la Carlota - coses sorprenents

M'ha sorprès quan la Carlota ha buscat les parts de la vulva i que se la mirés amb un mirall per saber si estan totes, perquè jo mai ho faria.


Alejandra T.

M'he sorprès quan la parella de l'escenari anava per feina i es morrejaven com si els hi anés la vida. es perquè la Carlota també ho vol fer amb el Flanagan.


Ariadna


M'he sorprès perquè tenen la regla cada 28 dies i jo no ho sabia.



D. Rubio


M'ha sorprès quan comencen a parlar sobre el clítoris, perquè jo no parlo amb la gent sobre aquest tema.



Fuseni


A mi m'ha sorprès el tema dels fluixos vaginals. Perquè com sóc un noi, no entenc molt aquell tema i el que fa l'óvul per ser fecundat.


Umar

M'ha sorprès que si et poses el tampó i se t'oblida treure-te'l es pot infectar. Perquè jo no ho sabia.



Aina


M'ha sorprès quan diu" la meva mà va arribar a una temperatura molt elevada i quasi a la ignició, diria jo". Perquè estava tan enamorada que volia que no li deixés mai la mà.

Luís

Quan estaven les amigues reunides i no entenien algunes coses dels aparells sexuals perquè amb l''edat que tenen no saben la meitat de les coses que haurien de saber. 


Jordi


M'ha sorprès que la Carlota té molta intriga sobre las sexualitat perquè a mi em donaria una mica de vergonya , i veig que té moltes ganes de escriure el diari.



A. Ruiz

Quan parla de la vagina i del clítoris, perquè no sabia per què servia ni on estava, i que et pots quedar embarassada molt fàcilment.



María


A mi m'ha sorprès la part en que la Carlota li envia un coreu electrònic a l'Octàvia sobre les parts de la vagina, perquè era una cosa molt estranya, però és una cosa nova que he d'aprendre.



Christian


Al principi quan la classe d'educació sexual, que parlen de aquests temes com si no passés res, a mi em donava cosa i em costava llegir-lo, perquè cada línia deia una cosa forta. I també els dibuixets que hi ha són molt forts.



D. Ródenas


M'ha sorprès el tema de quan estaven en el escenari donant-se petons, i la Carlota volia fer-ho amb en Flanagan.



Ana F.


M'ha fet curiositat el capítol de petons amb rosca perquè no sabia com ho explicarien o ben bé a què es referien i m'ha agradat molt.



Paula


M'ha impactat la reacció d'en Flanagan en voler ajudar la Carlota a escriure un diari, tenint en compte que és un home i que hi posava ganes per voler fer-ho, i que a molts altres nois els hi faria fàstic aquestes històries.


Dieneba




No comments:

Post a Comment