Tuesday 26 April 2016

Som-hi: autoconeixement i empatia

Com sóc? 


Sóc una nena decidida, encara que en moments durs sóc molt dèbil i em deixo portar, i quasi sempre les coses em surten malament. També quan recordo moments o situacions que no m'agraden em poso molt nerviosa. Em veuen una nena molt prepotent, no ho entenc, sóc una nena molt dolça. La gent no m'entén quan estic malament, tampoc sé com mostrarme, però tampoc m'agrada obrirme segons amb qui, no sóc una nena de explicar-li les coses a la gent de com em sento, per mi és millor guardarme les coses per mi, tant siguin bones com dolentes. Quan ploro no sol ser davant de la gent, sinó quan estic a casa sola, a la meva habitació...

Aza

Empatia:

L'amabilitat amb mi.
El comportament.
El somriure que em fa.
Els secrets.
La seguretat.
La carinyositat amb mi.
La manera de parlar-me.
La sinceritat.
Fer coses juntes.
Saber que no em fallarà.
Naiara

No comments:

Post a Comment