Sunday 17 September 2017

Del bressol al cor 17 x capgirar el 17:

 1. “No tinc por”? Doncs potser sí que en tinc. I tristesa, i ràbia…
Temerario de Itaca Band 

Tenim que ser tots temerarios perquè tenim molt dret de surtir al carrer i votar.
Aina, 1r A

Això em recorda El que va passar a Barcelona (en les Rambles). I també penso que tot el que diu és real, els terroristes estan malament del cap fent allò.
Ikram, 1r A

M' ha fet pensar que els policies seguien als nois però el nois eren temeraris, per això estaven perseguint-los. Crec que els policies són bones persones, no sé per què diuen que són persones dolentes.

Naiara, 1r A

He pensat que per molt que lluitem, sempre hi haurà gent dolenta al món, que ens fan mal i els hi és igual. Per molt que ens facin mal, hem de seguir endavant, perquè la vida s'ha d'aprofitar sigui com sigui.

Maria, 1r A

El que opino és que seria tot molt millor sense el jihadistes. Si s'acabés tot això el món seria més tranquil. M'agradaria que els terroristes s'acabessin i no hi hagués més perquè quan passen aquestes coses ho passo molt malament.

Judit, 1r A

He pensat que hi ha gent molt valenta al món. També que hi ha gent molt dolenta. M'ha recordat quan ahir, l'1 d'octubre, la gent protestava als policies per poder votar.
Andrea, 1r A

M'ha fet sentir ràbia, perquè hi ha una part de la cançó que surten uns nois dolents perseguint a uns altres que no tenien culpa de res. M'ha fet pensar que hi ha persones molt diferents, unes són molt bones i altres són tot el contrari. Crec que si els atacs terroristes s'acabaran el món seria molt millor.
Silvia, 1r A

He pensat com està afectant a la gent aquest procés, i com deixen anar la ràbia que tenen  acumulada. M'ha fet pensar que no ens deixen ser lliures. 
Víctor, 1r A

He sentit ràbia per la gent dolenta. El món seria moltíssim millor si el terrorisme no existís.
Houda, 1r A

S'ha de ser temerari. El dia 8 d'octubre vaig veure una manifestació a Barcelona on hi havia banderes catalanes, espanyoles, europees, i una blanca amb un cor que en una part estava la senyera, en una altra l'espanyola i a baix la europea.
Darko, 1r A



He sentit ràbia per la gent que fa bullying i he pensat que ser terrorista és una tonteria.
Sidy, 1r A

El títol de la cançó Temerario és molt significatiu, ja que vol dir que una persona "no té por", i aquest era el lema que es deia en els atemptats de Barcelona. Per a mi la frase "Tinc un desig només: que tot valgui la pena", l'entenc com si és referís a què totes les manifestacions que és fan per la Pau al món, algun dia aconseguiran que això es faci realitat. 
Estic en contra de la indústria armamentista perquè hi ha gent que pot fer un mal ús de les armes i matar a gent sense motiu.

Lucía, 2n D

Jo crec que tot això no tindríem que haver-hi arribat a aquest punt. També penso que jo respecto que els independentistes vulguin fer manifestacions i tot això, però treure un cartell del carrer Plaza España  no em sembla molt normal. 

Abril, 2n D

"Somos personas que se defienden con palabras y sentimientos y no con armas" em fa pensar que ho podem perdre tot, però seguirem utilitzant les nostres paraules i els nostres sentiments com a manifestació a tot el que està succeint.

Agustina, 2n D

Los temerarios ponen su vida en riesgo, pensando que no va a pasar nada, pero nunca se sabe...

Valentina, 2n D

De les dues cançons he reflexionat i m'han fet pensar per què hi ha d'haver violència al món, que sense violència la vida seria millor. Estic en contra de que els ciutadans portin armes perquè és molt perillós i porta moltes conseqüències.

Victoria, 2n D

2. Temps. Necessitem temps. Això no és l’Snap chat

El tren del Temps-Txarango

Em fa pensar en els meus dies més agradables perquè diu coses molts profundes. M'agraden aquests tipus de cançons perquè em recorden en alguns moments que he passat a la meva vida.

Ikram, 1r A

El tren del temps parla del que està passant ara amb el tema del terrorisme.  M'ha fet pensar que hem de ser valents amb el que està passant a l'actualitat, com el tema de la independència, que el govern espanyol no ens deixa ser lliures.

Víctor, 1r A

Les últimes pagines d'un llibre penso que és com els últims dies d'una vida.

Darko, 1r A

He pensat que alguna gent no té una vida com nosaltres.

Sidy, 1r A

Durant tota la setmana no s'ha parlat d'altres temes, sinó de violència a Catalunya l' 1 d'Octubre de 2017. Els nacionals anaven picant a la gent amb porres i pilotetes  de goma. No calia arribar a fer mal a ningú, ni trencar els cartells que fiquen España. A mi  em fa vergonya  després de tot el que han fet a Catalunya.

Ainhoa, 2n D

La cançó de "Temps, necessitem temps", m'ha fet veure les coses des de una altra perspectiva.

Zineb, 2n D






No comments:

Post a Comment