Saturday 15 December 2018

Sigues Tu, 1

EMPATIA






RAÚL, G.: M'ha agradat l'actitud del cosí de no ser manipulat.

CARLOS: M'ha agradat que el cosí li donés una lliçó.
MARTI: M'ha agradat molt l'actitud del cosí, perquè manté a seva decisió, sense deixar-se influir pels demés.

IDAIRA: NO ÉS NO!

JAN: Quan li ofereixen droga, l'accepta però no se la pren perquè no vol
drogar-se.

AXEL: Els amics de veritat no t'ofereixen res dolent i respecten les teves
decisions.

DUA: Quan li ofereixen drogues les accepta, però no se les pren perquè no
vol drogar-se, no vol tenir una mala salut i no vol fer un delicte.

MARIAMA: M'ha agradat l'actitud del noi i la frase que ha dit: "No sempre,
perquè els meus amics em respecten".

FATU: M'agrada molt que el cosí no s'hagi drogat, però encara i així haurien d'acceptar la seva decisió.

FRAN: Diu que sí perquè no accepten les seves decisions.

ARNAU: No sempre has d'acceptar el que et donin els altres perquè tu tens la teva opinió.

NAI: He après que has de pensar abans d'actuar i has de prendre las decisions 
responsablement i tu tens la teva decisió.

SARA: sense alcohol i sense droga et pots divertir tant o més que que si beus o et drogues i que no has de fer el que et diguin els altres. 

DUA:
És una forma d'aprendre anglès o de compàrtir la llengua que t'agrada.






No comments:

Post a Comment