Sunday 27 October 2019

DOL

DUA: Disfruta la vida amb les persones que estimes.

MARI: Todos los días que vives disfrütalo como si fuese uno y no pierdas el tiempo en la vida de la gente, sólo la tuya.

FRANCISCA: Només tenim una sola vida, i  hem d'aprofitar-la al màxim amb la gent que estimem.

MARTÍ: Viu la vida a cada instant, carpe diem.

ÈRIC A.: He pensat que la vida és molt curta i a vegades no pots fer el que desitges.


CHANGING BATTERIES


GLÒRIA: cuida el que tens perquè no sempre dura.

SARA: M’ha posat trista quan la senyora es mor i l'amistat que tenien era molt bona.

MARTÍ: Vaig sentir pena per la dona perquè es sentia sola.

HAMZA: Me acuerdo de mi tía abuela.



DIA DE LOS MUERTOS


MARTÍ: He sentit que això ojala es pogués fer de veritat.

SARA: Me ha hecho pensar que los muertos se van pero siempre los recordaremos.

GLÒRIA: m’ha recordat al meu avi quan vaig anar a veure’l on el van enterrar en un bosc molt bonic.

MARI: Me ha hecho pensar lo mucho que se necesita una madre.

ÈRIC, A.: Jo he pensat que tenim que disfrutar la vida amb les persones que volem.

ARNAU: He pensat en que has de viure el moment en el que vius sense importar el que diguin o pensin els altres i sempre amb les persones que estimes.



No comments:

Post a Comment