Monday 27 October 2014

Bullying: Tràiler de la pel·lícula



He sentit ràbia perquè em sento impotent per el noi.

Lluís

El tràiler m'ha fet sentir por, ràbia, de la sang tant freda que tenen.

Fuseni

Crec que aquesta pel·lícula farà veure que sent un quan algú li maltracta. a pena tot el que fan a aquest noi.

Melisa

Aquest tràiler m'ha impressionat perquè no és normal fer-li això a algú.

Christian

M'ha donat impressió i por el tràiler perquè li piquen i li fan coses molt fortes, sense fer res.


Alejandra

El tràiler de la pel·lícula de bullying m'ha fet pena per el noi, li piquen i l'hi fan  coses impensables

Darío

M'ha donat una mica de por perquè maltracten molt aquest noi només per ser nou.

Ana F.

M'ha causat impressió les agressions que li fan, i pena perquè ho passa malament.

María

Jo crec que al que li piquen s'hauria de venjar perquè li fan mal.

Jordi

El tràiler es bastant fort perquè es passen amb ell només per ser nou a l'institut. El tràiler es bonic perquè hi ha un noi que balla bé i un altre que balla malament i això fa que el noi que balla malament tingui enveja d'ell i això li fa la vida impossible i al final paga lo que li ha fet a l'altre.

Umar















No comments:

Post a Comment