Tuesday 14 October 2014

El viatge de Chihiro. Valors

A mi m'ha agradat perquè Chihiro fa tot el possible perquè els seus pares tornin a ser humans, s'esforça molt, i demostra el seu amor cap als pares.

Al principi ningú volia que es quedés però al final tots l'ajuden i pot tornar a casa.

Jordi

És important cooperar de manera col·lectiva, és a dir fer el treball perquè tots el altres hi treguin un petit benefici. També és important perquè a l'ajudar a algú ets sents bé amb tu mateix i aquella persona també. Com vaig dir,en aquest casos és un "avui per mi, demà per tu". A més d'això hem de saber que apart de cooperar en equip, hem de tenir en compte que "si cau un, caiguem tots i que si triumfa un triumfem tots.

A mi m'ha agradat la pel·lícula perquè la trobo molt afectiva. m'ha agradat també la Chihiro perquè lluita per el que més vol: el seus pares. També apareix el tema d'amor i afecció, la Chihiro vol salvar al seu amic i fa tot lo possible per poder-lo tornar a veure. A més a més, la chihiro ens fa pensar sobre l'amor, cooperació, etc... Per últim aquesta pel·lícula ens ensenya que és un somni i que per això no parem de somiar, perquè un no sap el que té fins que ho perd i que per un moment en aquesta, la protagonista ens demostra que "no es més gran qui més ocupa, sinó qui més vuit deixa quan s'en va (pares).
 
Dieneba

M'ha agradat perquè hi surten personatges molt estranys, en un lloc on hi ha fantasmes i éssers que hi surten per la nit.
A vegades m'enrecordo de coses que pensava que havia oblidat.

Maria

Aquesta pel·lícula m'ha agradat perquè em va donar una petita lliçó, i és que la vida és molt dura i hem de saber cuidar de nosaltres mateixos. També et diu que els teus pares no estaran sempre amb nosaltres i que no sempre són petits i algun dia haurem de treballar i ser responsables.

Christian

M'ha agradat perquè la Chihiro s'esforça. molt bonica i un exemple a seguir, per el seu esforç i valentia.

D. Rubio

Aquesta pel·lícula m'ha agradat perquè està plena de metàfores
que a la vida real passen cada dia, a cada moment...

A la vida hi ha molts entrebancs, però mai ens hem de rendir i sempre ens hem d'aixecar. La Chihiro es va omplir de valor i va salvar als seus pares. Jo faria el mateix i els meus pares ho farien per mi.
Jo  considero que empatitzo mot perquè quan algú ha perdut alguna cosa jo em poso a buscar-la perquè algun dia, ell m'ajudarà  a mi.

Lluís

Aquesta pel·lícula m'ha semblat molt bonica, ensenya que mai t'hi has de rendir, la preocupació pels altres i tot això, jo la recomanaria a tothom perquè és molt bonica i ensenya molts valors.

D. Ródenas

La pel-lícula m'ha agradat perquè en Haku es posa en la pell de la Chihiro, i això fa que hi hagi amor.

Fuseni

A mi m'ha agradat molt aquesta pel·lícula perquè es molt divertida i trista.
La motivació que permet aguantar a la Chihiro en aquesta aventur és en Haku i que ha de salvar als seus pares.
En el futbol sala vull fer tot el possible per el meu equip i mai
em rendiré.

Darío

Al començament era una mica avorrida, perquè no entenia res, però després ja m'ha agradat més.
Té molts valors i reflexions que pots aplicar-te per ser millor.

Aina

Aquesta pel·lícula al començament la veia com infantil, però em va començar agradar quan els seus pares es van convertir en porcs, perquè ès va posar graciosa, interessant i a més a mès em va crear curiositat.

Paula

M' ha semblat molt bonica la pelí cula  perquè fa tot el possible per ajudar als seus pares. I al final ho aconsegueix. 

Ana R.


Quan cooperes amb la gent estàs ajudant i fet feliços a altres persones.
Si t'agrada la fantasia te la recomano.

Ariadna

A mi m'ha agradat molt aquesta pel·lícula, perquè he vist que la Chihiro fa tot el possible perquè els seus pares tornin a ser humans. I així ha demostrat que estima moltíssim els seus pares..

Ana F.
M'ha agradat molt la pel·lícula perquè tracta de l'amistat, l'empatia, l'autoestima, l'amor, l'esforç.
Chihiro és molt valenta.

Melisa

M'ha agradat molt perquè la Chihiro s'esforça molt en tot i ajuda molt a en Haku quan està ferit. La Chihiro també s'esforça molt en el treball i en anar-se d'aquell món.

Alejandra


No comments:

Post a Comment