Monday 23 February 2015

Carnaval, 13 de febrer del 2015

Jo vaig anar al taller de Defensa Personal em van ensenyar moltes coses en 2 hores.
Em va agradar els Balls, disfresses,cants,fotos i moltes coses més i en la Karmesse vaig participar en tots els jocs que hi havien i vaig guanyar un munt de tickets per menjar etc... M'ho vaig passar molt bé.

Eric

El taller que vaig fer va ser aerodancing, vam estar fent balls molt bonics, em va agradar molt. Al concurs de disfresses no hi vaig participar però hem van semblar bonics els balls. Desprès vam fer la Karmese, el jocs eren molt divertits i vaig aconseguir molts tiquets.



Ana F.



El dia dels tallers per mi es el millor dia per venir a l'escola perqué no es fa classe normal sinó també fer un taller que t'agradi més, em va toccer futbol i vam anar al camp Can Borrell per jugar. Després vam tornar a l'escola per l'hora del pati, els ball i la Kermesse. En el lliurament de premis no vam guanyar per la millor foto peró per poc. A la Kermesse vaig a aconseguir 16 tiquets. I al final vam veure balls.



Umar


Jo vaig escollir el taller de Manga i Anime, que em va semblar, entre el de dibuix realista, el més interessant per ami.
El taller es tractava de diferents activitats, com fer Karaoke, endevinar "openings", que es tracta de que et posen la música d'una introducció d'un anime o sèrie.
Vaing estar amb els meus amics, i la gent que em queia bé, així va ser divertit.



Aaron



El taller que vaig fer va ser el de Model per un dia ens van maquillar i ens vam fer fotos. Després vam veure el concurs de balls, a mi em va agradar eld dels zombis i el de Mamma Mia. Més tard vam fer la Karmese i era una mica difícil, però vaig aconseguir bastants tickets.



Alejandra T.






No comments:

Post a Comment