Tuesday 10 February 2015

Les meves lectures: El diari vermell de la Carlota

LIENAS, Gemma: El diari vermell de la Carlota. Empúries. Barcelona, 1987

El diari de la Carlota va d'una noia, la Carlota, que vol fer-se un diari sobre la sexualitat i aquell mateix dia coneix un noi que es diu Flanagan, amb ell viu la seva primera experiència sexual, que també hi farà el diari vermell. Creu que potser estigui embarassada i busca consell. Al final no està embarassada, peró el seu ex-novio, en Koert li envia un missatge que vol quedar amb ella perque ve a Barcelona, i la Carlota té un rebombori al cap: si quedar-se amb en Koert o amb en Flanagan.

Umar

La sexualitat és un tema on els adolescents hem de tenir molta cura per no precipitar-nos en les relacions sexuals. Sempre hem de tenir precaució i portar protecció.
Si no volem tenir relacions sexuals, no ens han d'obligar i mai hem d'obligar a cap persona.

Luís

El que m'ha sorprès del llibre ha sigut que moltes vegades la Carlota no sabia escollir entre el Flanagan i el Koert i jo pensava que estava jugant amb els dos. Però pot ser ella estava confosa.

Ariadna

M'ha agradat perquè sé més sobre la sexualitat i en el llibre m'ha sorprès quan la Carlota parla sense vergonya i sense tallar-se per res.

D. Rubio


A mi el llibre m' ha agradat perquè aprens moltes coses. També m'ha sorprès molt que la Carlota  s'ha interessat molt per el tema de la sexualitat .

Ana Ruiz

A mi aquest llibre m'ha agradat bastant, han explicat moltíssimes coses que jo no sabia sobre la sexualitat. Ara ja he resolt els meus dubtes. He aprés que mai tens que fer alguna cosa si no vols i que has d'usar protecció sempre.

Aina




M'ha agradat el llibre bastant, perquè he après moltes coses sobre la sexualitat: com reacciona el nostre cos amb les excitacions, els mètodes anticonceptius que hi ha i lo importantísim que és no quedar-te embarassada i que et pots quedar fàcilment

Maria

El llibre m'ha agradat perquè és bastant interessant per la gent de la nostra edat perquè si no saps alguna cosa de la sexualitat t'ho explica.

Jordi

M'ha agradat aquest llibre perquè explica el sexe de del punt de vista d'una noia i les seves experiències. També explica molt bé tota la informació sobre el tema d'anticonceptius.

Alejandra T.


Aquest llibre és molt interessant per la gent de la nostra edat, m'ha agradat molt, he après molt sobre la sexualitat. 
Si no et vols quedar embarassada has de tenir molta cura.

Ana F.

No hi ha que córrer riscos si no vols quedar-te embarassada. Tu ets l'amo del teu cos i ningú més. Has de tenir molta cura de no quedar-te embarassada, si no prens precaucions, és molt fàcil de que et quedis i molt difícil de criar la criatura.

Melisa

Aquest llibre m'ha agradat perquè explica coses bàsiques de la sexualitat i a més des del punt de vista adolescent, i també m'ha servit per adonar-me que hi ha gent que sap que tha d' utilitzar un mètode anticonceptiu, i quan es veuen en la situació no l'utilitzen sabent els perjudicis que pot comportar.

Alex


No comments:

Post a Comment