Thursday 18 February 2016

Malalts de càncer

SOLIDARITAT



EMPATIA



ONCOLLIGA


A mi m'ha agradat molt el video  perquè la noia té molta empatia.

Lucía


La ONCOLLIGA ajuda a la gent que fuma.


Yaiza


Jo penso qu eles que fumen s'estan jugat la vida am aixo de fumar.A mi m'agradria qu ele meu pare deixes de fumar perque aixo de fumar es molt perilló.
💖💖💖💖Aya

- Què saps?:
El tabac es una droga legal.
El tabac és una causa evitable.
Espanya es un país productor de tabac.
A Sevilla està la fàbrica de tabac.
L'estat és queda el 80% del diners.
Els fumadors es carregen les seves defenses.

- Què sents?:
Tota aquesta gent, que diu que s'inventen les coses, em sembla que s'equivoquen, perquè a mi em van convèncer de tot.

Naiara

Com té tantes substàncies adictives, doncs els fumadors s'enganxen cada vegada més. 🚬

Aza




No comments:

Post a Comment