Sunday 17 May 2020

Reflexions davant 8 motius per sortir al carrer

CARLOS:



- A vegades tinc por de que passi alguna cosa i em paralitzo de forma que no sé actuar de manera correcta.

- La gent que a vegades surt a la televisió dient que sortirem d’aquesta, però a mi em fa pensar que tota la gent que s'està morint estan tenint falses esperances.

- Jo sempre he tingut moments de “meditació” en els quals penso en què passarà en el futur i les conseqüències de les meves accions, i per això em sembla que la meva salut mental està equilibrada.

- Sempre he sigut molt agraït per estar amb la família i de que no hagués ningú contagiat del meu voltant com amics o familiars, també sóc agraït d’estar a casa i no patir de pobresa.

- Jo sempre he pensat que quedant-me en casa estic aportant una mica a aquesta causa, i em fa sentir orgullós de poder ajudar tot i que sigui una mica als sanitaris els quals necessiten bastant ajuda.

  

CARLOTA:

- A vegades no es por la raó perquè no sortim, és mandra.

- Tinc la sort de tenir els ocells cada matí.

- Nosaltres els joves som molt sorollosos cridem, cantem, riem... espero que quan tot això passi els adults no ens diguin “calleu”.


FATU:

  1.  En aquest confinament he sabut enyorar els meus amics de veritat.

  1. He apreciat el treball de tots els sanitaris que lluiten cada día per salvar vides.
  
  1. La primera vegada que estic en una situació així i pensar que tot va malament i d’un dia per l’altre ja poder sortir al carrer.
  
  1. Pensar que si tots aportem de la nostra part ens ensortirem d’aquesta tots junts.
  
  1. Molta gent no surt per por a contagiarse però si molta gent s’ha salvat, per què no penses en positiu?
  
  1. Sortir a fer esport i activitat física està molt bé però i si ens apilotonem tots sense guardar distància,no tornarem a estar com abans?
  
  1. Ens hem de sentir tots molt afortunats d’estar aquí en aquests moments tan difícils per a alguns.
  
  1. Moltíssima gent s'està esforçant-se voluntàriament a fer mascaretes o vestits per als sanitaris i agrair també els que desinfecten els carrers i als policies. Ens hauríem de sentir molt afortunats.

DUA:

Aquests motius m’han fet reflexionar de que hem de disfrutar dels nostres dies i hem de superar la por i sortit amb seguretat.

RAÚL, G.:


- Si surts al carrer, respectant les normes, no ets un cagat com diria algú ets tot el contrari ets valent per sortir i a més ajudes a fer més curta aquesta quarantena.

- Deixant de costat la quarantena i la por la vida està per viure-la i jo sortiré.  

- A tots ens ha sorprès aquesta situació així doncs no dubtis i pregunta alguna cosa quan vulguis.  

- Sigui com sigui tornaré a la meva forma física sortint cada dia a l'aire lliure a fer algun tipus d'esport.  

No comments:

Post a Comment