Thursday 23 November 2017

Com si res

TEMA. 1 DEL PROGRAMA SIGUES TU!: AUTOESTIMA I CONTROL INTERN

1r A ESO

NAIARA: Penso que aquest curt és educatiu perquè veus que no has de prendre drogues  ni coses que et donen els estranys.

VÍCTOR: A mi m' ha semblat molt intel·ligent el noi perquè ja tenia una estratègia pensada.

SILVIA: Aquest vídeo m'ha recordat a una amiga meva que li va passar això i ella no va saber dir que no. Si no accepten la meva opinió esque no són tan amics meus. Has de saber controlar-te i saber dir no.

NEREA: M'ha recordat al meu pare quan m'explicava lu que li passava en Uruguai. El va agafar la droga i la va tirar, és perquè estava molt segur de si mateix.

SANDRA: A mi al aquest noi m'ha semblat l'amic del meu germà.

AITOR: M'ha recordat un amic de la meva mare que es va emborratxar i la seva novia li va deixar.

MARIA: A mi mai m'han ofert res d'aixó, peró sé que no trigaran gaire a oferir-me.

MIRKO: Ha sigut molt llest i ha guanyat moltes coses. L'autoestima té que veure en saber dir que no i estar segur de si mateix.

AINA: He pensat que el noi ho ha fer molt i molt bé perquè ell accepta però després ha tirat tot, en canvi el seu cosi ho ha acceptat tot i esta fatal i ell no. Has d'apendre a dir no.

JUDIT: A la festa ho passes molt bé peró després ho pases molt malament.

LAURA: Un noi que se´n va de festa amb el seu cosí. Els ofereixen alcohol,porros i pastilles i les acepta,però no les consumeix.

DARKO: He pensat  que és una estratègia molt bona perquè cuides la teva salut i t'ho passes bé.
M'ha recordat a un amic de la meva germana  que va estar en coma etil·lic.


No comments:

Post a Comment