Wednesday 29 November 2017

Open Arms

Hola Oscar,
Després de la xerrada d' ahir vaig pensar com seria si jo anés a fer un objectiu i des de que ho vaig rumiar no paro de donar-hi voltes si podria anar-hi, si com seria anar-hi... , i fins ahir el meu somni va camviar, el meu somni és anar a l' Open Arms i ajudar aquestes persones que ho estan passant malament. Podries fer alguna cosa per aconseguir aquest somni? Vull ser un heroi com vosaltres. Gràcies per la teva atenció. Si tu aconsegueixes fer el que vull, jo t'ajudaré.
                                                                                        
Víctor

Óscar Camps :
Et vull dir que m'agrada molt el que feu perquè gràcies a tu no hi ha tants morts que hi havien.
M'agrada molt la vostra fundació i estic contenta de que salveu vides. M'agraden molt els vostres vaixells, fins y tot el Golf Atzurro.
Naiara

M'ha agradat molt el que esteu fent, jo no seria capaç perquè quan veiés gent morta em bloquejaria, però m’agradaria molt ajudar-vos.
Iker Ar.

He convençut als meus pares de donar diners a aquesta ONG. Em sento molt feliç d'haver donat 10 euros perquè sé que amb aquests diners que jo he estalviat i he donat, estic ajudant a aquesta ONG perquè compri mantes, menjar... a les persones que rescaten.

Andrea

Hola, Open Arms:


Sóc una alumna de l' institut s'Agulla, ahir vaig anar al vaixell i ens van ensenyar, fotos i vídeos del que està passant. És una vergonya que no ajudin a la gent que més ho necessita. Per mi sou molt amables, simpàtics i molt però que molt generosos per salvar aquestes persones que volen sortir del seu país per culpa de les guerres. Estic molt contenta de que vosaltres ajudeu a les persones que ho estan passant tan malament.
Moltísimes gràcies per deixar veure el vostre vaixell i per explicar-nos com salveu les vides d'aquestes persones, que a vegades us jugueu la vida per ells.

Aina


Oscar Camps, m'ha agradat moltíssim la teva O.N.G. perquè es innovadora i és molt eficaç. Em sembla molt bé el que fas i espero que continuï funcionant tan bé. També agrair a tots els voluntaris que teniu a Open Arms perquè fan un treball exemplar. Jo intentaré donar una mínima part aquest dissabte dia 2. Moltes gràcies.

Mirko


Gràcies per invitar-nos a l'Astral. Allà he aprés que s’ha de tenir respecte per tot el món.


Darko

Abans d'entrar a la xerrada pensava que era dur, però tant dur no pensava que era.
Agraeixo molt el treball que feu, i em sembla que sou uns nois impressionants, perquè amb el vostre esforç heu salvat la vida de moltíssimes persones.

Judit


Mai havia pensat que ho passessin tan malament. Abans no pensava que una sola persona pogués fer o crear una ONG, ara ho sé, dir que és impossible és no intentar-ho.

Maria

En aquest petit missatge, vull dir-vos que no hi ha paraules per expressar com estic d'agraïda de que existeixin persones com vosaltres. També vull donar-vos les gràcies perquè per tota la vostra voluntat s'han salvat milers de vides. Sou un equip fantàstic i un exemple a seguir.

Ikram

Jo crec que això és ser una mena d'heroi perquè és impressionant el que feu en el mar Mediterrani, salvant moltes persones.

Unai

Em vaig emocionar una mica quan hi havien persones rescatades ballant, estaven cantant i semblaven molt contentes.
Dani
La veritat és que no em vaig adonar del que passava fins que vaig veure els vídeos.
Houda

Et vull dir que has fet un treball excel·lent en crear aquesta ONG perquè jo penso que salvar gent és meravellós.

Sidy




No comments:

Post a Comment