Tuesday 21 April 2015

El diari d'Anna Frank. Acte II

Tot ha empitjorat, tot, la amistat, la relació amb els altres, descobrim que, durant molt temps, el Sr. Van Daan estava robant menjar, però tot no és de color fosc, reben noticies que fan que hi hagi llum al final del túnel, els americans comencen a envair Itàlia. Tot va bé, estan feliços de que per fi, seran lliures dels Nazis. Però, el túnel es torna a enfosquir, segueixen feliços per la notícia de Hitler, però el lladre els delata, de manera què, al final del tot, són tots capturats pels Nazis, només es sap una cosa: L'únic que ha sobreviscut ha sigut en senyor Frank. 


D. Ródenas

A mi aquesta història em sembla molt dura, m'ha sorprès que després de sobreviure tant de temps hagin mort quasi al final de la guerra. Aquest llibre és molt dur, però val la pena llegir-ho per saber com vivien a la segona guerra mundial.

A. Fernández


Aquests llibres no m'agraden molt perquè van sobre nazis. Si jo a vegades ho passo malament a casa, llavors com ho deuen pasar ell , passant gana... A més a més fugint de la guerra... No m'agrada el tema del llibre, però si llegir-lo.

Lucía

És molt trist sobre tot el final del segon acte, però malgrat això m'ha agradat tot el llibre, perquè és real i m'ha enganxat molt.

Paula

El que més m'ha sorprès ha sigut quan el senyor Frank ha dit que l'Anna estava contenta quan va anar al camp de concentració sabent que podia morir, però normal que estès contenta si portaven dos anys tancats amb la mateixa gent sempre.

Aina

Tenen esperances que els americans guanyin la guerra. Però quan està a punt d'acabar, el lladre que va entrar va acusar a tots i els nazis se'ls van emportar a un camp de concentració. L'únic supervivent va ser el Sr. Frank.

La frase que més m'ha agradat ha sigut l'última que va escriure l'Anna al seu diari: "Les persones són bones, tenen un bon cor"

Lluís

M'ha agradat aquest llibre. Sé que això va passar de veritat i em fa veure el patiment que van passar. Estar dos o tres anys amagats en un lloc, sense sortir al carrer és tan patiment, tanta ànsia de veure la llum del sol... .No m'ha agradat que tots els familiars hagin mort i que només sobrevisqui un.

Melisa

La Gestapo va anar a per ells i els van enviar primer al mateix camp de concentració i després els van separar en altres camps. L'únic supervivent va ser el senyor Frank.

Aquesta història és molt trista perquè encara que sembli mentida, hi han hagut moltíssims jueus apart dels de la història que han patit molt més. 

Ana Frank va anar al camp de concentració de Belsen, que està en Alemania, allà ella va morir de tifus als 15 anys.

Otto Frank va anar al camp de concentració de Westbrook i després el van enviar a d' Auswicht, q1ue va ser el pitjor camp de tots. 

Umar

L'Anna Frank ja és morta, Sra.Frank, Peter, Sr.Van Daan, Dussel i els supervivents hi estan en Kraler, Sr.Frank i la Miep. El Sr.Frank llegeix el diari en la qual al final tot hi està en blanc, la guerra ja ha acabat.

Fuseni



No comments:

Post a Comment