Monday 30 November 2015

Excursió del 27 de novembre a La Granja

SOM UNA CLASSE,

SOM UN EQUIP



Que em guïn em fa perdre la desconfiança. Ara tinc mes confiança en la persona que m'ha guiat i la conec una mica més (no  ens coneixíem gaire).💖

Aya

Prefereixo guiar perquè m'agrada ajudar a la gent. M'he sentit alegre guiant.

Sara

Em sento/sóc insegura i  quan em donen un càrrec, per exemple guiar a l'altre, em sento responsable i més segura.🙈

Lucía


Jo pensava que em guiaria malament i ara a part de saber que m'ha guiat bé, m'ho he passat molt bé. M'he atrevit a confiar!!!

Anna

Confiava en ella però no en mi mateixa. Tenia por de que jo fes algo malament i que ella es sentis culpable. Ara m'he adonat, de que si jo confio en mi tothom pot confiar en mi. 💕

Naiara


A mi la que m'ha guiat m'ha tramès tranquil·litat i això m'ha fet poder confiar.

Gonzalo

Prefereixo guiar, em sento responsable,estic més segur de mi mateix.

Iker G.




                            Fotos de Núria

No hem d'escoltar sempre els mateixos, perquè un sigui més llest. Potser un altre també té una molt bona idea.

Oriol


Jo crec que quan sí que hem treballat en grup, és quan ens hem ajudat els uns als altres.

Francesc


Jo em comprometo a respectar i deixar parlar.

Bruno


Em comprometo a expressar més les meves idees.

Malik i Iker C.
 Fotos de Aza                                


Em quedo amb la bona estona que hem passat a l'Indiana, perquè t'escolta més la parella que el grup.

Gonzalo.

Jo em quedo amb tot el que han dit de bo els meus companys.

Anna

Jo em quedo amb l'estona que hem passat amb tot el grup.

                                                                                                                                           Sara

Jo me quedo amb el bosc. Em recorda quan era petita i venia al  bosc. Si hi està bé al bosc!


Yaiza

No comments:

Post a Comment