Saturday 7 November 2015

Víctimes i agresors

Jo penso que les agressions són dolentes per la salut perquè per exemple per culpa del bullying hi ha gent que es suïcida, per això jo dic no al bullying. El que digui la gent de tu, diga-li que abans de criticar que es miri al mirall😇

Raül B.

M'encanta jugar a aquest joc, perquè em fa sentir que has d'expressar el que sents en aquell moment. Hi havia gent que li sortia bé, feia el paper que li tocava, semblava un actor en escena. M'agradaria jugar un altre cop, però amb els temes que digui algú, perquè a mi no se m'acut cap. 😻💞

Aza

Jo opino que barallar-se és una cosa que fa mal a altres persones o ser mascliste o ser egoista. També que no ens preocupem pels altres i que si tenim qua ballarar-nos, que ho podem solucionar-lo parlant sense fer mal a ningú, que d'aquesta manera és més fàcil💖

Aya

Crec que és una manera de poder fer relats "històries" perquè pots crear la història que vulguis d´un assassinat del que vulguis, i això és molt divertit.





Dani






Aquesta activitat de Tutoria, m'ha agradat molt perquè ha fet que entre nosaltres ens riguessim, junts ens ho hem passat molt bé. I això m'ha fet molta il·lusió.💕

Naiara

Lo de la víctima i l'agressor no em va agradar molt perquè feia una mica de gràcia però també era de lo que no hauríem de fer a les persones.





Yaiza


Aquesta activitat que es diu víctima i agressor, m'ha agradat perquè a mi i als meus
companys ens ensenya a no barallar-nos ni insultar-nos uns als altres.





Anna





Me sentí muy mal cuando vi lo que la gente llega a hacer por sólo una cosa.





Bakr





La victima y el agresor fue un juego muy divertido para expresar lo que tu harías i si hubiese pasado en la vida , si un agresor matara a una victima.  





Malik







La actividad que hicimos de La Víctima Y El Agresor era una actividad donde había una situación de bulling, robo, etc, y unos acusaban, otros mentían o dialogaban. Me ha gustado mucho porque lo que tengas que decir se te tiene quee ocurrir al momento y también me gusta mucho porque esa situación te puede pasar en la vida real y en la vida real también tendrías que dialogar.





Gino





Aquel juego que jugamos en clase por una parte me gustó pero por otra no. Lo que me gustó fue que nos reímos mucho toda la clase, pero en cambio... lo que no me gusto fue que me sentí mal porque en algunas escenas mataban a amigas mías..😂💖



Ainhoa E.





En aquel juego te sientes muy mal porque te pones en la realidad cuando están haciendo daño a un compañero.😢



Bruno






A mi em va semblar  graciós i  molt interessant. Amb això, he  aprés que quan vegis a algú en perill el tens que ajudar sempre  que es pugui es clar.I mai tens que fer mal a ningú si no vols que t'ho facin a tu. 

Fran

Jo em sento ofès quan a algú li estan picant perquè em fico a la pell de l'altre i no m'agradaria gens que em piquessin i per això jo m'estalvio picar la gent.

Gonzalo




No comments:

Post a Comment